شراکت

پیش از این نوشته بودم جشنی که برگزار کردیم نقطه ی عطفی در زندگی من بود،چند هفته قبل با خودم فکر کردم بعد از جشن،گروهی چهار نفره از ما هرگز طاقت دوری از هم را نداشته و در بسیاری از مسائل همواره در کنار هم ایستاده ایم،چه خوب اگر میتوانستیم از این طریق کسب درآمدی هم داشته باشیم!

چند روز بعد از آن جرقه و مطرح کردنش با یکی از رفقا و استقبال او،بطور اتفاقی شرایط ایجاد فروشگاه کارت شارژ به دستم رسید و بعد از خواندنش گفتم چه خوب،میتواند شروعی تفننی برای کار اصلی باشد...با دیگر دوستان هم قضیه را مطرح کردم و بعد از استقبال آنها برای شروع کار وارد فاز "دو دوتا چهارتا" شدم،در این فاصله و هنگام مردد بودن برای چگونگی آغاز به کار ایمیلی به دستم رسید که نشان میداد دودوتا دقیقا میشود چهارتا،حتی بیشتر!
نتیجه شد سایتی با نام www.tiztaz.ir که در لینک های سمت راست وبلاگ مشاهده میکنید...از این به بعد کارت شارژ های خود را از این سایت تهیه فرمایید و در صورت وجود هرگونه ایراد،دسترسی شما به صاحب سایت تضمین شده است،همینجا مرا به صلابه بکشید حتی!


پ.ن:منتظر اولین خریدار غیرخودی هستم تا برای شروع،کارت شارژی بعنوان هدیه برایش ارسال کنم...اینم از بازاریابی به روش تطمیع از جانب ما!! 

چهارمی برای فراموش نشدن!

تنها نشسته ام در اتاق...لیوان چای با بخار رقصنده اش در مقابلم روی میز است،شبیه نویسنده ها شده ام!!

ادامه مطلب ...