غلط کردی!

بابا بخدا دنیای من فرق داره...  

اصن بدجوری اعتقاد دارم تاثیری که یه کتاب یا فیلم خوب روی آدما میتونه داشته باشه از هزارتا اختراع که زندگیشونو راحت تر میکنه بهتره، حالا این اختراع هرچیزی میخواد باشه (اصلا گیریم همه شونم تاثیر مثبت،هرچند نمیدونم چرا در مورد وسایل سرگرمی این موضوع اصلا صدق نمیکنه)، من آدمش نیستم! من با خوندن یه متن قشنگ احساساتی میشم،با دیدن یه فیلم خوب کلی در جدید به روی زندگیم باز میشه،با دیدن نقاشی روحم میره روی ترامبولینگ(!). حالا خدا رو خوش میاد وسط این لذت های زندگیم یهو یاد ارائه ی درس الگوریتم موازی بیفتم؟ یا ارائه ی روش تحقیقی که اصلا تاثیری تو کارنامه نداره؟یا پروژه ای که سوراخ(!) استارتش گم شده؟ بابا بذار فکرم سمت کافه م باشه،سمت دیزاینش،سمت دوره ش، سمت جاش،سمت زندگی ای که واسه رسیدن بهش دارم بال بال میزنم... علم و دانش و مفید جامعه بودن واسه من زیادیه، من خلوت خاموشم با چند تا همراه معدود برام کافیه...


پ.ن: یکی اینارو به بابام بگه،بعد ببینه پول دوره ی کافه رو بهم میده یا نه؟ :|

محو نوشت: همه شو به عشق خودت میخونم بابا

نظرات 5 + ارسال نظر
گذرا چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:23

کافه راه میندازی مستر؟مبارکا باشه ایشالله

اقا روح هنرپسند شما درست اما اینم نمیشه که وسط راه کسی علم جا بزنی که :دی
تلاشتو بکن بعضی چیزا رو مجبوری باید رد کرد

موفق باشی

بله بله،سلامت باشید

جو بدی هست،انگار همه بابت سودی که بهم میرسونن با هم رابطه دارن! جوش رو دوس ندارم

همچنیز

Fateme پنج‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 20:51 http://spotlight1.blogfa.com

:)

^-^

Fateme جمعه 17 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:03 http://spotlight1.blogfa.com

اَی پست ِ رمز دار :v
(اَی به مازندرانی بجای کلمه "دوباره" استفاده میشه:دی)

فایلی برای همکلاسیم آپلود کردم،چیز خاصی نبود

راجع به خصوصی،من برای دوستام وقت آزاد پیدا میکنم بهرحال،اما انتخاب با خودتونه

Fateme یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 20:22 http://spotlight1.blogfa.com

Salam
sare tiztaz che balai oomade?
alan chand vaghte baram baz nemishe...
hata bi filter shekan ham baz nashod...
moshkel az tarafe mane ya etefaghi oftade?

سلام
موعدش سر اومده

لیلى ت پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 18:12

د بنویس پسر

نبشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد