شمارش معکوس

نه که تولد های قبلی ام سراسر شور و خوشحالی بوده باشند،نه. فقط این بار ترسیم دقیق از حال فعلیم ندارم!  

شاید به زور ده نفر تبریک تولدم را گفته باشند،تازه چند تایشان هم کل اردی بهشت را تبریک گفتند نه صرفا روز تولدم را اما شکر خدا همان چند نفری که تبریک گفتند و خصوصا یکتاترینشان نگذاشتند لحظه ای به فکر تبریک گویندگان و نگویندگان بیفتم اما... دردم چیز دیگری ست!

تا به حال به شمارش ایام نوروز دقت کرده اید؟از یک روز خاص به بعد سنگینی معکوس شماردن روز های باقی مانده از عید الباقی آن را دلگیر میکند،تولد 24 سالگی من هم برایم حکم معکوس شماردن روز ها و یا بطور دقیق تر،سال های باقی مانده را داشت... باقی مانده ی چه چیز؟ نمیدانم!

شاید هم روزگارم هدفمندانه تر میگذرد،اگر پیش از این نمیدانستم قرار است چکار کنم یا برای که،حال هم میدانم چکار میکنم و هم میدانم برای که. شاید آن معکوس شماردن هم درد هدفمندی ست! شاید پیش از این به قدر کافی آزاد و برای خود بوده ام که گذر روزها و خصوصا چطور گذشتنشان اهمیت چندانی نداشته اما این روزها...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

ولش کن... تولدم مبارک :)

نظرات 8 + ارسال نظر
لیلی دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:27

کامنت اول
احمقه دوست داشتنی
از این ببعد بت میگیم پیرمرد هاف هافوی زشت

ندا دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:29

تولدت مبارک..
خیلی خوشحالم که هنوزم منو میخونی.خیلی.

ممنون،ششم بود
چرا نخونمت،با زندگیت عجین شدیم

فاطمه دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 18:05 http://spotlight1.blogfa.com

سلام!
من قبل از اینکه این پست رو بخونم به شفاف سازی انجام بدیم!
خدایی من خیلی وقته از شما نظر دریافت نکردم! وگرنه من خیلی از کامنت های انتقادی رو هم تایید کردم جدیدا،دیگه کامنت شما رو چرا نباید تایید کنم؟!
قضیه چیه؟؟؟

نگفتم تایید نکردی،گفتم نظر دادم که نرسیده حتما... آخه با گوشیم
سلام

فاطمه دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 18:07 http://spotlight1.blogfa.com

بله بله...
شده من این غمی که براش مثال زدینو داشته باشم...!
هرچند که از شما سنم کمتره.بحث من چیز دیگریست!

فاطمه دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 18:07 http://spotlight1.blogfa.com

تولدتون با تاخیر مبارک!
گل!

تشکر

فاطمه دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 18:09 http://spotlight1.blogfa.com

راستی گفتین به وبلاگم میاین خیلی خوشحال شدم! :)
با تشکر!

ما خو مخاطب قدیمی هستیم ا

فاطمه دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 22:08 http://spotlight1.blogfa.com

آهان! آره منم بعضی وقتا برا رفقا با گوشی کامنت میذارم نمیرسه! نمیدونم چرا! تازه خیلی با افتخار اعلام هم میکنه کامنت شما ثبت شد! بعد میریم میبینیم هیچی به هیچی!:|
دیگه خلاصه من جای این سیستم های امروزی از شما معذرت میخوام.
مرسی.گل

اختیار داری...

یه مسافر پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 16:57

تولدت مبارک باشه ... البته با تاخیر چند روزه !
روزگارت شااااد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد