غرق شد

ته میکشی...نه دور ازذهن،اما ناگهانی! بعد زخم میخوری،تازیانه از چپ و راست،میزنند و میرانند و کاش غریبه بودند! که از هر آشنایی آشناتر و از هر صمیمی ای صمیمی ترند! آخ نمیگویی،به روی خود نمی آوری فقط گاهی،گاهی شب هایت سحر نمیشوند و سحرهایت را شوقی نداری...گاهی،فقط گاهی از هر خسته ای خسته تری و از هر تنهایی تنهاتر و روزت به قدری کش می آید که از عمرت به قدر سال کم میکند!

میدانی،کاسه ی صبرت را که دستکاری کنی،که عمیق تر کنی،فقط یاد میگیری چطور جلوه ی بیرونی ات را حفظ ظاهر کنی اما از درون مینشینی کف کاسه ی عمیقت و غم ها شرشر میریزند روی سرت...دقیقا همان وقت است که احساس میکنی هیچ شادی ای از غمت کم نمیکند و هیچ غمی از کف ظرف پایینترت نمیبرد!

رسیده ام به همان بی تفاوتی...به همان مرحله که اتفاقات زندگی برایت مصداق عینی "این نیز بگذرد" میشود!

توضیح کامل نداریم...بسنده کنید به عمق ظرفی که عمیق شدنش را به چشم دیده اید و تصور کنید انسانی که ته ظرف چمباتمه زده،بی تفاوت و لمس شده از درد،خیره به روبرو!

نظرات 4 + ارسال نظر
دریا جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:01 http://azjensebaranam.blogsky.com

و من
نشسته ام آرام ارام به این ظرف نگاه میکنم
لعنتی ته نمیکشد که هیچ از اشکهای من هوا هم مرطوب شده است هیچ تبخیری هم در کار نیست......
ناراحت شدم از خوندن این پست
دلم گرفت
درد داشت این کلمات
امیدوارم خوب باشید

ممنون
این نیز بگذرد...

یه مسافر دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:36

باید خوب و بد دنیا رو پذیرفت،وقت ناراحتی لبخند زد،به داشته ها عشق ورزید و آنهایی که رفته اند را به خاطر سپرد ...
همیشه ببخشید ولی هرگز چیزی را فراموش نکنید،از اشتباهاتتان درس بگیرید اما هرگز افسوس نخورید،آدم ها تغییر میکنند،مشکلات بوجود می آیند،اما یادتان باشد زندگی میگذرد ...

البته خودمم به این گفته به طور کامل عمل نمیکنم ولی شما مثل من نباش

دلی که نگیرد دل نیست...دلی که بگیرد هم دل نیست...کلا چیز بیخودی ست این دل!
کاش مثل شما بودم...حداقل زیاد کم نمی آوردم!

بالالایکا دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:29

چه تلخ بود این پست ... و پر از حرفهای ناگفته

وقتی ندانی چرا باید بگویی خیلی بد است...

[ بدون نام ] دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:22

vasfe hal bud
mipasaniiiiiidm

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد